Werkwijze Warbout Distributie

Bestellen

Bestellingen plaatst u het best via onze webshop of via onze API koppeling, telefonisch 085 – 009 08 30 of via de mail info@wbdis.nl kan ook maar geeft meer kans op vertraging of fouten.
Alle bestellingen, welke voorradig zijn en op werkdagen vóór 16.00 uur worden besteld, zullen dezelfde dag verzonden worden met de DHL. Ook ontvangt u per mail op het moment van inpakken van uw order een bevestiging met Track & Trace nummer waarmee u de verzending in de gaten kan houden. Zaterdag leveringen alleen in overleg mogelijk

* De verzendkosten van Warbout Distributie:
– Alle zendingen van boven de € 500,00 exclusief BTW worden gratis verzonden!
– Bij zendingen beneden de € 500,00 exclusief BTW wordt € 5.50 verzendkosten voor Nederland in rekening gebracht

Orderkosten bij Warbout Distributie:
Wij hanteren geen orderkosten voor web en API orders en mailorders die automatisch verwerkt kunnen worden. Voor telefonische orders rekenen wij 4,50 verwerkingskosten.

Leveringswijze Verzendkosten bestellen voor
Nederland DHL 5.50 16:00
België DHL 9.00 16:00
Duitsland DHL 10.50 16.00

* Twee of meer bestellingen op 1 dag
Wanneer u op één dag twee aparte bestellingen plaatst en deze zendingen worden naar hetzelfde adres afgestuurd, dan zullen wij deze toevoegen aan de bestaande bestelling als deze nog niet volledig is ingepakt. Zo wel dan worden het misschien 2 pakketten en kan het zijn dat er 5,50 extra verzendkosten in rekening worden gebracht.
Zaterdagzending
Een zaterdag levering is mogelijk. Dit kan met de DHL4You € 5,50 als het aan de richtlijnen voldoet. Mocht dat niet het geval zijn dan zijn de verzendkosten minimaal € 17,50.

* Dropshipment
Dropshpments worden bij Warbout tegen dezelfde voorwaarden – zonder extra kosten voor u uitgevoerd. U dient deze wel zelf als dropship order op de website in te voeren (of via de API door te geven). Telefonisch of per mail wordt dit niet ondersteund.
Een dropshipment bestelling zal maximaal twee keer worden aangeboden. Als de ontvanger van het pakket na twee keer aanbieden het pakket niet heeft aangenomen, komt een dropshipment zending bij ons retour dan zal het product gecrediteerd worden. Hiervoor zullen geen restock kosten in rekening worden gebracht. Mocht de klant de bestelling toch opnieuw willen ontvangen dan is dit mogelijk, mits het product nog op voorraad is.
Hiervoor dient u zelf een nieuwe order te plaatsen, er worden dan wel opnieuw verzendkosten in rekening gebracht.

* Overige opties
Het is mogelijk om uw bestelling op een bepaalde datum te laten afleveren. Geef dit bij het plaatsen van uw bestelling aan in het opmerkingenveld. Let op: wij kunnen alleen op een bepaalde dag versturen. Normaal gesproken wordt het dan de volgende dag bezorgd.

* Backorder
Wanneer niet alle producten uit uw order voorradig zijn, worden de backorders kosteloos nagestuurd met de volgende bestelling. U hoeft hier niks voor te doen. Wilt u de backorders eerder willen ontvangen dan komen er € 5,50 extra verzendkosten bij. Liever geen backorders? Kijk dan als u het bestelt op onze website of de producten voorradig zijn.

* Afhalen
U kunt uw bestelling ook bij ons afhalen op werkdagen tussen 09:00 uur tot 15:30 uur of tussen 17.15 en 18.00. Op het moment dat u onze factuur in de email ontvangt dan liggen de producten voor u klaar. De betaling geschied conform uw standaard betaalwijze. Als u onze factuur heeft ontvangen dan kunt u deze uitprinten en getekend meenemen. U geeft de getekende kopie af als u de order ontvangt. Let goed op! tussen 15.30 en 17:15 uur is door drukte afhalen NIET mogelijk.

* Heeft uw pakket schade opgelopen tijdens het verzendproces?
Mocht er onverhoopt tijdens transport schade zijn ontstaan, meldt dit altijd direct bij de chauffeur van de betreffende pakketdienst. Is het pakket ernstig beschadigd? Dan mag u het pakket weigeren aan de deur en zal het pakket naar ons terugkomen. Wij vragen u dit zo snel mogelijk aan ons te laten weten, dan sturen wij een vervangende bestelling op. Zonder schademelding kan uw transportschade niet in behandeling worden genomen.

* Retouren
Na inlog op onze site kunt u retouren eenvoudig aanmelden. Na goedkeuring krijgt u een retournummer – geeft dit duidelijk op de zending aan. Alleen met retournummer kan uw zending goed en snel worden verwerkt. Voor commerciele RMAs kunnen kosten worden berekend.

* Betaalmethodes
U kan bij ons bestellen op rekening. U ontvangt van ons een factuur die u binnen 7 dagen dient te betalen. U kan ook direct via iDeal betalen op de site na plaatsen van uw order of via www.wbdis.nl/betalen